Ortona Mod
Select messages from
# through # Forum FAQ
[/[Print]\]

Close Combat Series -> Le forum en Francais

#1: Ortona Mod Author: BranchmanLocation: Saint-Germain-en-Laye(France) PostPosted: Wed Dec 08, 2004 9:41 pm
    —
Salut tout le monde!
Quelqu'un a des news du Ortona mod qui devait sortir le 05 décembre... Il avait l'air plus que pas mal et donnait déjà un avant goût du Italy 44 à s'en lêcher les babines.... Question

#2:  Author: FFL_cheesecakeLocation: Angers (france) PostPosted: Thu Dec 09, 2004 8:04 am
    —
tu as mal compris branchman... les moddeurs prévoient de le sortir en décembre 2005 et pas le 5 décembre Very Happy
Du moins c'est ce que j'ai compris !

#3:  Author: GeneralLocation: FRANCE PostPosted: Thu Dec 09, 2004 6:14 pm
    —
Eh oui, c'est bien ce que je crois comprendre aussi ! Un an.... Crying or Very sad

#4:  Author: Cobalth-77 PostPosted: Sun Dec 12, 2004 10:59 am
    —
Release date, quote: "December 05 (for the anniversary of the battle)".
I don't know exactly when this battle took place, but it can't be that it was in Dec '45 is it? Ehem...wasn't the war over in Europe by then?(may '45)?
So what anniversary is it then? 51 years?
Eh...am I completely wrong...it's to obvious, that I'm not sure anymore...
Someone else?

#5: Un an plutard Author: ricLocation: Paris PostPosted: Sun Jan 08, 2006 8:23 pm
    —
Salut à tous et en particulier aux développeurs du mod Italy 44 :hurt10 Je suis impatient de connaître vos avancements :zzz :zzz :zzz ou peut-être :drink2 Trinquerons nous sur ce superbe mod Rolling Eyes Rien que d'y penser...
Allé les gars, juste une petite info
Merci

#6:  Author: bambam887Location: Belgium PostPosted: Tue Jan 10, 2006 9:20 pm
    —
Italy 44 n'est pas le meme que Ortona Wink



Close Combat Series -> Le forum en Francais


output generated using printer-friendly topic mod. All times are GMT

Page 1 of 1