any one from sweden?
Select messages from
# through # Forum FAQ
[/[Print]\]
Goto page 1, 2  Next  :| |:
Close Combat Series -> The Mess

#1: any one from sweden? Author: AA_WeeFunkLocation: falkenberg, Sweden PostPosted: Mon Apr 04, 2005 7:05 pm
    —
är det några från sverige här?

is it anybody from sweden here? Very Happy

#2: Jo Author: AT_Stalky PostPosted: Mon Apr 04, 2005 7:18 pm
    —
Ett antal är det.

AT_RedScorpion
AT_Tankbuster
AT_Stalky
KG_Tiger
Sapa

Med fler!

Välkommen till CC världen!

Stalky

#3:  Author: AA_WeeFunkLocation: falkenberg, Sweden PostPosted: Mon Apr 04, 2005 7:24 pm
    —
göttt Cool

tack Very Happy

#4:  Author: bambam887Location: Belgium PostPosted: Mon Apr 04, 2005 7:59 pm
    —
So now we need to open the swedish dictionary as well Laughing

Some of the stuff written here i can understand, is similar to my lingo, probably because of the germanic heritage of the language Wink

#5:  Author: Sapa PostPosted: Mon Apr 04, 2005 9:27 pm
    —
bambam887 wrote:
So now we need to open the swedish dictionary as well Laughing

Some of the stuff written here i can understand, is similar to my lingo, probably because of the germanic heritage of the language Wink



Dont worry BamBam, some of the words is unknown for me to hi hi..the word "gött" is a typical word for "good" in the southwest parts of Sweden.These guys allso use the word "skeftnyckel" who is a tool and "sketabra" wich means wery good....muhahaha..this is just a joke western guys because my brother lives in "västergötland".

Now you can start making mods because i will retire after "Berlin".

Cheers Mats Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

#6:  Author: RedScorpionLocation: Neverland PostPosted: Mon Apr 04, 2005 10:31 pm
    —
djuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurgården!!!!!!! Smile

#7:  Author: AA_WeeFunkLocation: falkenberg, Sweden PostPosted: Tue Apr 05, 2005 7:32 am
    —
FRÖLUNDA är sketabra

#8:  Author: AA_WeeFunkLocation: falkenberg, Sweden PostPosted: Tue Apr 05, 2005 7:38 am
    —
ops i forgot to say taht i am from south west of sweden on the west coast in a town called falkenberg

#9:  Author: Sapa PostPosted: Tue Apr 05, 2005 9:19 am
    —
RedScorpion wrote:
djuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurgården!!!!!!! Smile


Reven rev en annan rev...

#10:  Author: fenderbender PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:21 pm
    —
Härligt med det vackraste språket i världen......

Shocked

Henrik Örebro

#11:  Author: Antifa PostPosted: Wed Apr 06, 2005 3:48 pm
    —
Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord Du tysta, Du glädjerika sköna!

I love Sweden (expensive as it is!!!!) I may get over to Stockholm this summer for a few weeks -- I'll be the guy wearing four or five of those "footless" shot-glasses around my neck at all times. (What are those shot-glasses called?) Haven't been to Sweden since '93 -- my memory is falling me.

#12:  Author: DigidogLocation: Stockholm; Sweden PostPosted: Fri Apr 15, 2005 10:43 pm
    —
Those 'southwestern' guys always believe they are the most funny and easygoing. As for the rest of us in Sweden, we just don´t know in what ways that would be...

Jag har hört, från säkra källor, att Hammarby IF funderar på att starta en dataspelssektion med i första hand FPS spel. Rolling Eyes Man kanske kunde få igång en CC5 sektion då också..... Vad sägs om Frölunda mot Färjestad i CS?
....eller det glödheta derbyt Hammarby Panzers mot Djurgården Fusilliers, i tredje omgången av CC5-svenskan? (Degradering, som eventuella lag från Stockholm och Örebro naturligvis råkar ut för, innebär att man får byta tillbaka till CC4 Razz )

...öh hö...

#13:  Author: RedScorpionLocation: Neverland PostPosted: Sat Apr 16, 2005 4:32 am
    —
jag tar på mig att på egen hand leda Djurgården fusilers till ännu ett sm guld! Razz

#14:  Author: KG_Tiger1 PostPosted: Sat Apr 16, 2005 5:09 am
    —
Quote:
Digidog Posted: Sat Apr 16, 2005 8:43 am Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------
 
Those 'southwestern' guys always believe they are the most funny and easygoing. As for the rest of us in Sweden, we just don´t know in what ways that would be...



Here we go hehehe förväntade mig faktiskt att referenser till Danmark skulle komma för oss Skåningar istället Smile Hursomhelst, vi har förståelse för er 08:or some lever i avkroken ovanför de djupa skogarna Smile

Tiger (Skåning)

#15:  Author: AA_WeeFunkLocation: falkenberg, Sweden PostPosted: Fri Jan 27, 2006 2:44 pm
    —
låt oss gräva bort skåne, nån som hakar på???? Razz Very Happy

#16: Skogs troll Author: AT_Stalky PostPosted: Thu Feb 02, 2006 4:38 pm
    —
Jo, Jag är ett småländskt skogstroll... !


Det är sant...


För övrigt så har jag gjort den först versionen av FS (Fall Sverige) strat-kartan. Jag game testar den för tillfället, jag letar insekter.
Jag använder de bästa WW kartorna och de bästa CC4 kartorna i modet.

Har bara delvis gjort klart grafiken, men här är ett smakprov, (kartan i bakgrunden skall såklart göras om till tecknad).

Huvudriktningarna följer Von Schells plan, man ser den som pilar ovanpå kartan.

Vem vet kanske någon svensk är intresserad av game test längre fram.

Mats


Last edited by AT_Stalky on Fri Feb 03, 2006 12:00 am; edited 1 time in total


normandy_ny_sverige_karta59.jpg
 Description:
 Filesize:  229.13 KB
 Viewed:  8401 Time(s)

normandy_ny_sverige_karta59.jpg



#17:  Author: AA_WeeFunkLocation: falkenberg, Sweden PostPosted: Thu Feb 02, 2006 9:58 pm
    —
Jag testar det gärna Laughing

BTW slåss man i falkenberg nån gång alltså i halland? det skulle va soft har en pir här med massa bunkrar för stora kannoner dom ser tuffa ut. dessutom har falkenberg ett bra stragetiskt läge med djup hamn och allt

(Man kan ju alltid drömma Laughing Razz )

#18: Hehe Author: AT_Stalky PostPosted: Thu Feb 02, 2006 10:07 pm
    —
Tja,

Per, Inte i denna versionen tyvärr.

Det kommer inte mycket sydligare än Örebro, och södra Mälardalen, tyvärr..

Men visst ville Schell ha avledande anfall i söder, men tyvärr ryms inte det i strat kartan, max 44 kartor...

Crying or Very sad

Men, men, Smile

Ha de bra

Mats

#19:  Author: AA_WeeFunkLocation: falkenberg, Sweden PostPosted: Thu Feb 02, 2006 10:20 pm
    —
tråkigt. men men det kommer kanske i framtiden man får ju hoppas

#20:  Author: AA_WeeFunkLocation: falkenberg, Sweden PostPosted: Fri Feb 03, 2006 10:39 am
    —
vet du nån bra sida om Fall Sverige??? skulle gärn vilja se lite mer utförligt om vad det handlar om

tack i för hand



Close Combat Series -> The Mess


output generated using printer-friendly topic mod. All times are GMT

Goto page 1, 2  Next  :| |:
Page 1 of 2